ned til den hule

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

ned til den hule

Post by xiaoxiangyu »

eller afslappet runner, road l?besko tilstr?kkeligt til n?sten alle form?l. Men n?r du begynder at afvige fra den slagne vej og opdage stier, Adidas Superstar Donne Rosa s? et anst?ndigt s?t trail Adidas Superstar Donne Nero l?besko vil v?re en fremragende investering. Toe kofangere, ankel st?tte, elastiske overdel, sten beskyttelse Nike Air Huarache Dam i yders?l - trail l?besko har det hele.

Disse dage, er det vanskeligt at finde en sko, der er velegnet til alle typer af spor, s? vi har pr?vet at foresl? de Asics Gel Lyte 3 Femme Rose typer af l?besko mest egnede til mudrede hindring racer, t?rre stier, Piumini Moncler Donne Rosso bjergl?b, ultra maraton og vej-til- sti. Tjek de forskellige spor l?besko fra Merrell til at hj?lpe dig ud. Udf?re. over en terr?n.

MUDDY forhindringsbane L?B

"Mud, mudder, herlig mudder
Intet helt som det til afk?ling af blodet
S? f?Nike Air Max 90 Donne lg mig f?lge, ned til den hule
Og der lad mig sv?lge i herlige mudder "

Som barn ville jeg synge flodhest Song af gl?de, da jeg plaskede rundt i mudderet. Og da forhindringsbane racing har optr?dt p? scenen, har jeg igen v?ret nyder de jordiske forn?jelser herlige mudder. Men mange Nike Air Max 90 Womens Black af dem tiltr?kker tusindvis af deltagere, kurset bliver hurtigt en mudret sump.

Hvis Nike Air Max Command Mujerdu nogensinde har pr?vet at k?re igennem mudder med vej l?besko, s? vil du ved, det er besl?gtet med at danse p? is. N?r du k?rer p? mudrede stier, er det vigtigt, at du f?ler dig sikker under dine f?dder. Den sidste ting du ?nsker at Nike Air Max 1 Uomo g?re, er at glide og glide over det hele. Ikke alene sinker dig, men det Plantesafter din energi.
Post Reply