grote bunion aan

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

grote bunion aan

Post by xiaoxiangyu »

Mijn vrouw Erin is een bron van veel persoonlijke frustratie. De frustratie komt niet voort uit een bepaald aspect van onze relatie (godzijdank!), In plaats van ik ben gefrustreerd met haar als een Adidas Tubular Dame hardloper. Ik kan het gewoon niet lijken om haar te repareren.

Ik moet eerlijk zijn - mijn vrouw was een serieuze loper lang voordat ik ooit was. In feite, was ze een agent toen ik haar voor het eerst op de universiteit ontmoette. Echter, rent ze om heel andere redenen dan ik nu doe - ze is niet competitief, ze haat racen, en ze is heel blij www.gemaelde-mueller.de alleen maar om haar standaard 3 mijl te doen als een manier om te ontspannen en losgesneden voor een beetje.

Het probleem met mijn vrouw, is dat voor de afgelopen paar jaar heeft ze niet in staat zijn om consistent draaien geweest. We zijn niet zeker precies wanneer haar problemen begonnen, maar we denken dat het was enige tijd na haar tweede zwangerschap. Ze begon met links "hip" pijn na runs, en het werd steeds erger aan het punt waar ze was klaar om helemaal doen van de sport in de late herfst van 2010 was.

Ik wist van het filmen van haar vorm die ze een gruwelijke overstrider was, en ze heeft problemen stabiliseren haar rechtervoet te wijten aan een grote bunion aan die kant (ze kunnen me vermoorden voor mezelf wil houden, maar alles in de naam van het onderwijs!). Op het moment dat ze lopen in traditionele schoenen en Nike Free Nike Roshe Run Donna 5.0 (de oude versie van een paar jaar geleden), en de Vrije werden mediaal speleologie in een grote weg aan de rechterkant. Ik dacht misschien de combinatie van slechte vorm en problematische schoenen misschien iets mee te maken te hebben. Ze dacht dat het misschien werd veroorzaakt door het houden van onze zoon aan de ene kant de hele tijd (heel goed mogelijk). Ik vroeg me af of het misschien iets te maken met haar yoga praktijk had ook (het was heel duidelijk voor mij dat het stoppen van yoga geen optie was gemaakt). Als de alteratief niet helemaal liep, stelde ik voor dat we proberen de wederopbouw van haar van uit de grond omhoog.
Post Reply