Waar gaan we heen en hoe we het maken? Ik heb geen idee. Sorry, geen genie antwoordt hier. Mijn neiging is dat we streven voor het laten van de voet functie hoe het is bedoeld om te functioneren, of in ieder geval komen nike air max 90 dames neon roze met een aantal schoen die voet monteurs kunnen veranderen, maar terwijl u toch feedback / functies van het lichaam. De eerste stap is te kijken naar het fundament waarop loopschoenen zijn gebouwd op de motion control, stabiliteit en demping paradigma. Mijn nemen is dat het moet worden geherwaardeerd. Ik ga om te eindigen met iets wat ik Nike Air Max 90 Homme heb gezegd, maar het is een belangrijk concept over te brengen:
Het lichaam is ingewikkelder en slimmer dan wij geven het krediet.
Het type schoen en materiaal van de schoen veranderingen Adidas Superstar Dames effect of stride kenmerken niet vanwege aanpassing van het onderbeen of door veranderingen in dempingsmateriaal. In plaats daarvan verandert impact en stride kenmerken, want het verandert de zintuiglijke feedback. Het brein is een prachtig ding. '
Als je vond dit artikel informatief zijn, zou ik het op prijs stellen als je het Nike Air Max 90 Dames Roze doorgegeven. Het doel is om onderzoek op basis van gegevens die er zijn, zodat mensen goed ge?nformeerd worden kan krijgen.
slimmer dan wij geven het krediet
Moderators: mgmirkin, Moderators
-
- Haunter of the Dark