kenmerken van het product

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

kenmerken van het product

Post by xiaoxiangyu »

HBR: Nike transformeerde de sportschoen industrie met technologische innovaties, maar vandaag de dag veel mensen kennen het bedrijf door zijn flitsende advertenties en sport beroemdheden. Is Nike een technologie bedrijf of een marketing bedrijf?

Phil Knight: Ik zou die vraag heel anders vandaag te Nike Air Max Tavas Womens beantwoorden dan ik tien jaar geleden zou hebben. Jarenlang dachten we van onszelf als een productie-geori?nteerd bedrijf, wat betekent dat we al onze nadruk op het ontwerpen en vervaardigen van de product. Maar nu begrijpen we dat het belangrijkste wat we doen is de markt brengen van het product. We zijn rond gekomen om te zeggen dat Nike is een marketing-geori?nteerd bedrijf, en het product is ons belangrijkste Adidas Neo Damen marketinginstrument. Wat ik bedoel is dat marketing breit de hele organisatie samen. Het design elementen en functionele kenmerken van het product zelf zijn slechts een deel van de totale marketing proces.

We gebruikten om te denken dat alles begon in het lab. Nu beseffen we dat alles draait van de consument. En terwijl de technologie is nog steeds belangrijk, de consument heeft om innovatie te leiden. We moeten innoveren om Nike Air Max 90 Womens een ??specifieke reden, en die reden komt uit de markt. Anders zullen we uiteindelijk het maken van museumstukken.
Post Reply