En af mine favoritter

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

En af mine favoritter

Post by xiaoxiangyu »

Vibram Five Fingers er stadig nok Nike Air Max 90 Damen Blau min favorit barfodet sko, is?r den komodo sport version. Ja, Nike Air Max 1 Uomo de ser lidt m?rkelig og ikke er optimale til enhver situation, men de tilbyder t? separation og mund beskyttelse. Jeg personligt har ikke noget imod de underlige udseende og "hvorfor er du if?rt t?sokker" kommentarer, og bruge dem som en mulighed for at forklare fordelene ved at v?re barfodet, men de er ikke for alle. De har heller ikke g? meget godt med nederdele eller kjole t?j (selvom min mand har sorte, som han har b?ret til flere formelle begivenheder ...).

Fordele: Toe separation, meget komfortabel. Masser af muligheder. Beskytter f?dderne. Ingen kunstig st?tte eller d?mpning.

Ulemper: Look "underligt". Block f?dder Moncler Giacca Donne fra direkte kontakt med jorden. Ikke optimal Nike Air Max 90 Donna Nero til alle situationer. Kan v?re vanskeligt at f? t?er i Nike Air Max Command Mujer f?rst.

Bed?mmelse: Ret godt. En af mine favoritter, men Nike Air Max 1 Ultra Moire Mujer ikke for everyone.Though ikke specifikt udformet som en minimalistisk sko, Toms er faktisk en anst?ndig l?sning for dem, der ?nsker en "normal" s?ger sko, der ikke tilbyder for meget pude eller har en positiv h?l. De er ogs? utrolig behagelig, og tilsyneladende temmelig popul?r lige nu. Jeg kan godt lide, at de ogs? donere sko til folk i n?d rundt om i verden. Toms bestemt ikke den bedste l?sning, men for nogen p? udkig efter et godt kompromis, de tilbyder nogle af fordelene uden at v?re for underligt.

Fordele: Ingen positive h?l. Minimal svangst?tte. Beskyt f?dderne. Masser af muligheder.

Ulemper: Ikke til at arbejde ud. Bloker f?dder fra direkte kontakt med jorden. Har Nike Air Max 90 Dames Grijs har nogle d?mpning og vil ikke n?dvendigvis hj?lpe Nike Air Max Classic BW Mujer rette en h?l strejke.
Post Reply