L?pare Like Us: Ultra L?pning, Vegetariskt Piumini Moncler Donne Bianca Principal
Adam Welcome har ?lskat k?r sedan han var i grundskolan. Det hela b?rjade med mil-run under PE klassen men har utvecklats till en passion f?r maraton och ultra-maraton!
Nu, som rektor f?r Montair Elementary School i Kalifornien, ?r Adam Nike Air Max 90 Mujer Negro dela den k?rlek k?r med barnen han arbetar med varje dag.
Vi fr?gade honom n?gra fr?gor om hur han inf?rlivar k?r in sitt dagliga liv ?ven p? skolan han arbetar p?.
Hur och n?r du b?rjar k?ra?
Eftersom jag var i grundskolan Jag har alltid ?lskat att k?ra Nike Air Max 90 Femme mil. Jag minns i 3: e klass k?r s? h?rt under PE att jag skulle bli sjuk efter?t, gav Adidas ZX Flux Donne jag alltid 110% och l?mnade allt p? f?ltet. Senare i livet, jag verkligen s?g upp till min morbror Brian Abshire var en olympisk l?pare 1988. Han gav mig motivation att k?ra och n?r jag var 26 best?mde jag att anm?la sig till ett maratonlopp. Min Asics Gel Lyte 5 Homme l?ngsta nedfarten n?gonsin var nio miles och jag sprang mitt f?rsta maraton tre veckor efter registreringen. Jag slutade p? 3 timmar och 58 minuter vid California International Marathon och var hooked!
Varf?r du forts?tter att k?ra nu?
Det har Nike Air Max 2016 Mujer alltid varit om sm?rta f?r mig. Jag ?lskar utmaningen av l?nga serier, inte m? bra i b?rjan och sedan v?rmas upp. Maraton och ultras ?r min favorit, dels f?r att det ?r verkligen sv?rt att hitta tid att tr?na, och ?ven sm?rtan under t?vlingen.
Som rektor Asics Gel Lyte 3 Femme Bleu Marine m?ste dina dagar vara ganska upptagen. N?r du k?r och hur du balansera det med dina andra Adidas Superstar Donne ansvarsomr?den?
Jag har alltid varit en tidig morgon l?pare och de senaste ?ren, jag huvudet ut genom d?rren Nike Air Max 2017 Dames runt 4:30 Tack vare min Nattliv redskap fr?n Brooks och en str?lkastare, jag k?nner mig alltid trygg och redo att rulla under veckan. Min Nike Air Max 90 Dames Grijs fru g?r f?r, och vi har drivit v?ra tv? barn i dubbel joggaren sedan de f?ddes. L?nga k?rningar med familjen p? helgen och naturligtvis vegan munkar fr?n Whole Foods och chokladmj?lk efter?t ?r alltid nyckeln!
Maraton och ultras
Moderators: mgmirkin, Moderators