Nike Air Max 2016 Dames

General Topics and Introductions

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
sooo
Reanimator
Reanimator

Nike Air Max 2016 Dames

Post by sooo »

Nu zou de Nike Free 5.0 niet voor iedereen, want het biedt een beetje minder steun dan je waarschijnlijk gewend bent. Het heeft een laag profiel hak die minder demping dan een traditionele loopschoen biedt, maar toen ik dat deed een aantal Asics Gel Quantum 360 Womens normale hiel lopen, het was niet pijnlijk voor mij. Ik denk dat als u gevoelig Adidas Superstar Mujer voor rollend je enkels bent wanneer je loopt je zou willen om uit te slaan op Adidas Superstar Womens de Vrije, of als u een andere voetproblemen hebben, maar voor de meeste mensen die ik Nike Air Zoom Pegasus 33 Womens denk dat de 5.0 is nog steeds een goede, lichtgewicht loopschoen .

Met de toegenomen flexibiliteit van de schoen, voel je je voet verder te werken in termen van balans en tractie. Het enige gebied waar het zijn blote voeten veel anders zou zijn, is in de teen beweging, maar ik vind de Vrij om een goede balans te zijn. Als je in het huis uit te werken, kun je nog steeds gewoon rocken het uit op blote voeten, maar als u op zoek bent naar een zekere bescherming, een weinig steun, en een comfortabele schoen die nog steeds laat je een groot deel van de voordelen van blootsvoets lopen met een zeer weinig risico's Nou, de Nike Free 5.0 is op het punt om je open te stellen voor een Nike Air Max Zero Dam hele nieuwe wereld.

De schoen zelf is comfortabel. Het is lichtgewicht en Nike Air Max 90 Dames Zwart ademend, kun je eigenlijk de wind voelt op je voeten, terwijl nog steeds het dragen van Nike Air Max 2016 Dames schoenen. Tactiele reactie wordt ook verhoogd met de Vrije. Ik heb het niet zien op het Asics Gel Lyte 5 Womens eerste op de stoep, maar toen ik ging uit koers en liep door wat gras, was er een groot verschil gevoeld van het lopen door een veld in de reguliere loopschoenen.

Voordat de Nikes, voordat de ademende, antimicrobile sportbroek, voordat de persoonlijke fitness-coaches, hartslagmeters, pols gemonteerde GPS en abonnementen op Runner's World, was je een loper.
Post Reply