te helpen te blijven

Site news and updates

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

te helpen te blijven

Post by xiaoxiangyu »

De meeste voeten zwellen Nike Roshe Run Womens bij het uitvoeren van lange afstanden. Mijn voeten zwellen meer dan de meeste. Ik heb niet de veters en de tong van de schoen van tevoren niet te testen, dus ze gegraven in mijn enkels en ik besefte dat het te laat om te komen met een oplossing. Na het voltooien van de 27 mijl loop, keerde ik terug naar dezelfde hulppost op mijl 97 om 03:30. Tegen die tijd had ik de veters uit meerdere oogjes, en werd strompelend uit de scherpe pijn in mijn gezwollen enkels. Ik zei meteen de hulppost vrijwilligers Ik was van plan om de race te laten vallen, maar ze mij overtuigd te gaan liggen voor een beetje. Na een 40-minuten dutje, waarin mensen die ik had ooit hadden een uur voorsprong op gaf me, een kapitein besloot dat het tijd voor mij om de race uit te rijden en schopte me uit het station. Ik schakelde in mijn MT110's, en mijn uitgeput en Nike Air Max 2016 Donna waanvoorstellingen zelf voltooide de laatste 6 Adidas Superstar Donna mijl door te lopen, scooting en uiteindelijk weer te lopen.

Ik afgewerkt in 26 uur en met een grote glimlach op mijn gezicht. Ik leerde dat de Hokas waren geweldig om mijn voeten te beschermen tegen de MMT rotsen en om me te helpen te blijven op mijn voorvoet. Ik heb ook geleerd dat ik een hekel aan de tong van de schoenen en de noodzaak om de veters opnieuw te configureren, zodat ze niet graven in mijn enkels. Beide schoenen zijn ideaal voor paden, en de combinatie van de twee tot een bewogen race. Over het algemeen, de MT110's zijn een geweldige schoen voor ultras, maar ik zou ze niet aanbevelen voor kilometers meer dan 50 op rotsachtig terrein. Ik zou gaan met de maximale schoen voor stoere, rotsachtige hoge kilometerstand races, maar niet voordat beide paren schoenen uit voor een opleiding loopt eerste.
Post Reply