het is duidelijk dat veel mensen het erover eens

General Topics and Introductions

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
xiaoxiangyu
Haunter of the Dark
Haunter of the Dark

het is duidelijk dat veel mensen het erover eens

Post by xiaoxiangyu »

Volgens Anukam, is het heel gebruikelijk dat een klant om haar schoenen te ontvangen Nike Roshe Run Homme en direct te posten op sociale media, of e-mail het bedrijf, alleen maar om haar opwinding in het hebben van mooie schoenen die goed passen delen. Een video reposted op Instagram het bedrijf gedocumenteerde Nike Free 5.0 Femme een uitgelaten klant schillen terug lagen van de verpakking, waarbij elke laag gestempeld in goud met looping handtekening Anukam's. Er is een duidelijk persoonlijke touch aan de lijn die niet is verloren op de klantenkring.
Vroeg op, een advocaat probeerde Anukam ontmoedigen van het gebruik van haar eigen naam, die ze botweg geweigerd. "Dit is in wezen me. Ik heb in alles wat ik droomde in dit," zegt Anukam. Als een knipoog naar haar achtergrond, elke stijl in de lijn draagt ??de naam van een Nigeriaanse vrouw en Nike Blazer Femmeversterkt dat deze schoenen zijn ontworpen met hun beoogde dragers in het achterhoofd. "Deze vrouwen zijn artsen in Nike Air Max 90 Anti Fur Femme Frankrijk, stijl mavens in Nigeria, professionals in de Verenigde Staten", zei ze. "Er zijn huisvrouwen en beroemdheden dragen [Eleanor Anukam]."
Zoals Anukam het vertelt, het starten van een lijn van Adidas Yeezy 350 Boost Femme designer schoenen was "puur gebaseerd op noodzaak." Te oordelen naar de reacties tot nu toe, het is duidelijk dat veel mensen het erover eens dat de kwaliteit, stijlvolle schoenen is een noodzaak ze al te wachten op iemand te voorzien.
Post Reply