Adidas Yeezy Boost 350 V2 Nederland

Discuss your work, and the work of the contributors to the Temple.

Moderators: mgmirkin, Moderators

Post Reply
yimai30
Mi-Go Brain-Bait
Mi-Go Brain-Bait
Posts: 8
Joined: Fri Dec 30, 2016 12:31 am

Adidas Yeezy Boost 350 V2 Nederland

Post by yimai30 »

Op basis van een Adidas Yeezy Kopen ontwikkelingsproces gecreëerd door adidas partner BASF, 's werelds grootste chemiebedrijf, vast korrelig materiaal (TPU) wordt letterlijk opgeblazen en omgevormd tot duizenden kleine energie capsules die deel uitmaken van onderscheidend tussenzool van de schoeisel. Met hun unieke celstructuur, deze capsules te slaan en te ontketenen energie efficiënter in elke stap.

De bladen van deze Adidas Yeezy Prijs zijn nog aan de tussenzool, natuurlijk, maar ze zijn er niet alleen bevestigd aan de onderzijde van de afzonderlijke delen TPU. Dit geeft de schoen een uitzonderlijke hoeveelheid onafhankelijke flex en bounce als elk blad de grond raakt door de footstrike. Stelt u zich de overgang van de Crazyquick, maar op palen en met meer responsiviteit. In feite kan men een verbinding tussen de Crazyquick en Springblade ontwerpen in termen van de stroom van hiel tot teen te trekken.

Maar het doet de vraag rijzen dan worden op Adidas Yeezy Boost Kopen, die precies wordt gericht? adidas beweert dat de middelbare school atleet als doel de consument voor de Springblade, maar de prijs is ongelooflijk hoog voor een schoen ontworpen voor kinderen die zal vragen hun ouders voor dit soort geld. En zelfs dan, het hoogste niveau middelbare school atleten krijgen in ongelooflijk veeleisend en het belasten van trainingsprogramma's die waarschijnlijk vereisen meer specifieke opleiding schoeisel. Ik begrijp dat het kan worden gebruikt voor de opleiding loopt, maar op het gewicht en bouwen ik ben niet zeker wat afstand of het type van de installaties is het beste voor. Ik denk dat er meer praktische opties tegen een betere prijs.

Image

De Techfit Adidas Yeezy 750 Boost Bestellen is een handschoen-achtige, en ik blijf onder de indruk van de toepassing van die technologie in adidas schoenen te zijn (vond het in de Crazyquick ook). De schoen is relatief zwaar hoewel (meer dan 12 ounces in de steekproefomvang) en ik soort wou dat er een meer substantiële of sterke bovenste naar mijn voet onder de voeten vast in de zwaardere chassis.

http://www.kopenkicks.com/
Post Reply